Thursday 19 May 2011

school rawk! ^^

Kalo tanye sape2 pom kan pengalaman ape yang paling best, mesti dorang akan jawab pengalaman mase skolah. Kalo x caye boleh pegi tanye kat abg2, kakak2, adek2 or sesape je laa. heh. Spe yang x stuju skolah tu best leh g maen jauh2.. shuhh2! Ok, kali ni aku nak citer cintun pasal skolah aku dulu iaitu SESMA. *kalo xtau SESMA tu skolah ape pegi tanye kat KPM. Haha! Siyes aku rindu giler nak jd student balek kat sini. Kat sini laa aku stat kenal ape erti persahabatan, kasih sayang dan yang sewaktu dengannye. *kalo mention banyak2 kan  konpem x habes. Huh!

Ni bff aku. Dari kiri pirah, bat, anis, dhiya, aku & mia
Kat atas tu gambar BFF aku. Mane2 je kitorang pergi mesti berenam ni. *lbh kurang macam geng r. woo2.. siyes aku rindu giler kat bebudak ni. Kalo dulu mase weekend, melepak n mengumpat je keje kitorang. Dorm Biru 3 yakni dorm mia n dhiya laa yang jadi port kitorang lepak2. Haha! Mase last kitorang dapat jumpe 6 orang ni tyme amek result SPM kot. Lame jugak laa kan?? Ble laa agaknye dapat gather balek 6 orang nih. sob3 :'(

Ni classmate aku. Nak mention sume name kan banyak sangat.
Ni pulak gambar bebudak 5HT yakni calssmate aku mase F5 dulu. Hensem2 n cantik2 kan kitorang?? *pasan lebih. Hehe. Kelas kitorang kelas yang paling ske buat havoc kot dulu. heh. Bak kate Sir Martin,
"5HT = 5 HYPERTENSION". *amek ko! Haha!
Alaa, nakal2 kitorang pom cikgu2 sayang. *opps! terperasan lagi. Haha! Siyes aku cakap aku memang rindu giler nak duk sekelas ngan dorang. Best giler kot!

Tekun meniru . Eh, silap! Tekun menjawab. hee..
Gambar ni pulak gambar tyme aku tengah exam SPM dulu. *cuba teke mane aku. Hihi.. 
Kalo x silap aku gambar ni di amek mase hari last exam, paper Chemistry yakni subjek 'feveret' aku. Bila teringat mase SPM dulu, giler berdebar sorang2 nak masuk dewan. Sampai ade yang nangis2 sebab takut woo! *aku laa tu. Hahaha! Malu2. heh. 

Ready2 sume, pak cik tu nak amek gambar kite tuh!
Sekolah mane laa kan yang tak buat majlis graduasi mase F5? Sume buat kot. Gambar kat atas tu gambar mase hari graduasi sekolah aku. Majlis ni buat kat TER. Ni laa event terakhir kitorang sebagai student SESMA. Siyes aku cakap mase ni best giler kot. Mak ayah sume datang nk tgok anak mereka naek pentas amek sijil masing2. *sijil tamat sekolah je kot. Hehe. Bukan maen bergaye sakan sorang2. Aku tengok macam hantu pom ade mekap. *salah sorang hantu tu aku laa. Muahaha! Sedih kot bile teringat kat dorang sume ni. Kalo laa aku ade mesin putar mase macam lam citer doraemon tu, sumpah aku nak pegi balek zaman skolah dulu. Rindu giler beb! Kepada adek2 yang masih sekolah tu, enjoy laa zaman skolah puas2. Kalo tak nyesal beb! Sekolah tu sekali je kot seumur hidup.
sekian... 

*aku nak skolah balek! huwaaa! sob3.. :'(


No comments:

Post a Comment