Thursday 19 May 2011

huwarghhhhhhhh!!! :'(

Assalamualaikum...

Ape?? ingat sedih2 x perlu bagi salam ke?? dush! *emo tetiba. Aku sedih weh.. Sedih giler sebab ending citer tu x macam yang aku nak. Huwaaa! sob3 :'( . Aku sebenarnye baru je lepas tengok final episode cite 49 Days.. Alaa, cite korea yang tengah hot skrang tuh. Sumpah aku cakap citer ni best giler. Rugi kalo x tengok. 


citer ni best, rugi kalo x tengok!

Citer ni mengisahkan tentang sorang minah ni koma sebab excident, tapi diberi peluang untuk hidup dengan syarat kene mendapatkan 3 drop of sincere tears dalam mase 49 hari je. *kalo x tau amende sincere tears tu pegi google translate. Haha! Untuk mendapatkan 3 sincere tears tu, minah ni kene pinjam body unnie yang menyebabkan dye excident tu untuk survive. Dalam mase 49 hari tu, pelbagai rahsia telah terungkai. Tapi sayangnye minah ni x boleh bagitau orang laen yang dye tu si koma tadi. Banyak jugaklah saspen lam citer ni, sampai ke episod akhir pom saspen. Haish! Bagi mereka2 yang suke saspen2 tu anda digalakkan laa yer untuk tengok citer ni. *promote. Kalo nak tau jalan citer seterusnye pndai2 laa tengok sendiri yer. Haha! Aku tengok online je kat website nih
 49 Days :)

p/s: 1. unnie tu lam bahasa melayu kakak
      2. npe ending dye gitu weh?? why?? why?? sob3 :'(
      3. aku tabik spring gituh kat pengarah citer ni


No comments:

Post a Comment