Friday 20 May 2011

aku ni sape eh??? heh.

Assalamualaikum...

Hari ni dah masuk hari ke-3 aku dalam dunia blogging nih. Alhamdulillah.. hehe.. Entry kali ni aku nak citer cintun cket perihal diri aku.. ecehhh... *macam laa orang nak tau sangat kan.. xde orang kesah kot.. Haha!
 Nama diberi Nur Afifah iaitu anak kepada pasangan bahagia, Maznah & Mohamad. *MM. hehe.
Aku skarang belajar kat UiTM Chendering kos diploma in Science. InsyaAllah bukak sem ni aku dah masuk sem 3 bermakna lagi 3 sem je laa nak habis diploma. yes3! *epy macam nak dapat PhD. Haha!
Aku ni jenis yang epy-go-lucky & yang penting giler2. heh. Aku BENCI giler2 kat orang yang hipokrit, contohnye baek kat depan tapi kat blakang cam s**l. Nak sepak2 je rase orang camni. huh! 
Em, sebagai seorang pompuan tulen aku suke sangat kaler pink. hee. *x sume pompuan suke pink okeyh! heh. 
Kalo cakap sal feveret things lak, sume mende yang cantik2 & kiut2 feveret things aku kot. Muahaha!
Aku suke gilerrrrrrrr kat kucing. Kucing ni binatang yang paling comel kot! meowww! heee. Kat rumah aku pom ada 2 ekor kucing. Yang emaknye nama Putih & anaknye nama cik Tibe. Tibe tu maksudnye telinga besar sebab telinga dye memang baaapak besar! Haha! Ok back to the topic, aku ni giler2 pom pemalu orangnye. hehe. Kalo orang x kenal aku mesti orang akan cakap aku sombong. Siyes aku segan sebenarnye kalo nak mulakan perkenalan. Selagi orang tu x tegur aku dulu, selagi tu aku akan diam sambil wat muke dunno je. *giler lebih2 kan?? Haha! Aku pon x tau laa nak buat camne lagi ngan perangai aku yang 1 ni sebab memang sejak azali kot aku camni. -.-''. heh.

ni laa cik Tibe. besar giler kan telinga dye?? haha!

ni pulak minah yang perasan cun tuh a.k.a aku. hehehe ^^
Sekian sahaja laa untuk entry kali nih. Kalo nak kenal aku ngan lebih detail lagi, meh jadi kawan aku meh. hehe :)

p/s: harap maaf ayat cam keling sebab ni maybe fes tyme aku duk karang sal biografi aku since skolah menengah dulu kot -.-''

No comments:

Post a Comment