Wednesday 18 May 2011

here come my babeh! ^^

assalamualaikum... :)
wah3! Aku ada blog??? Gle kalo x gle kan??? hehehe... Sumpah aku cakap ni fes tyme aku berblogging. Huh! Siyes jugak aku cakap aku bukannye pandai sangat ngan memende ni. Penat tau aku duk mengedit-edit memende ni sume. *bukan menggedik okeyh!. Haha! So mintak ampun dan maaf laa yer kalo ayat aku ni macam keling cket. heh. Lagi satu aku ni x pandai tau nak mengarang panjang2. Nanti kan kalo aku duk mengarang panjang-panjang kan ade yang merapu ntah pape. *gle skema x ayat aku?? hihi. Memandangkan ni fes entry aku, cukuplah kan kalo stakat panjang ni. *padahal aku x tau nak melalut ape. heh. Nak tunggu yang panjang2 tunggu idea datang melawat aku dulu yer, then aku buat entry yang gempak2 gtuh. ecehhhhhh. Haha! papai! mmuuaax3! <3

p/s: siyes aku x tau nak melalut ape kat blog ni! arghhh! -.-''

No comments:

Post a Comment