Monday 5 December 2011

you're my sweetie pie ^^

Assalamualaikum. . .
Hari ni dah masuk hari ke-4 aku bercuti dan alhamdulillah setakat ni aku x bosan lagi duduk kat rumah sebab banyak benda yang aku boleh buat. Maklum laa dah lama x dapat balik rumah gini laa jadinya. Yang syioknya bila duduk kat rumah ni bekalan makanan x putus2 so kerja aku pon makan, makan dan makan sampai lebam heh. Konpem nanti bila dah bukak sem baru bertambah tambahlah berat aku y sememangnya dah berat ni hadoiiiii. Pernah jugak terfikir, kan best kalau lemak boleh ditransferkan mcam duit. Bayangkan, mesti xde orang gemuk kan kat dunia ni? Penyakit obesiti pon xde dan baju saiz XXL++ pon mesti x wujud kan? haha! Mimpi je laa uolss.
Tengah duk usha FB td aku terjumpa lirik lagu sweetie pie. Alaa, lagu yang budak kecik nyanyi pelat2 tuh. Best woo lagu ni, geram je nak cubit2 budak yang nyanyi ni sebab mesti budak yang nyanyi tu comel macam suara dia kan? hihi. Jom nyanyi sama2 jom!

You're my Honeybunch, Sugarplum

Pumpy-umpy-umpkin, You're my Sweetie Pie

You're my Cuppycake, Gumdrop

Snoogums-Boogums, You're the Apple of my Eye

And I love you so and I want you to know

That I'll always be right here

And I love to sing sweet songs to you

Because you are so dear!

olololo, comel je nyanyi. haha! cute kan lagu ni? sebenarnya nak cari sekali video tapi x jumpa pulak dalam youtube so pandai2 laa layan diri tuh nyanyi buat macam lagu sendiri ye. heh. 

salam. . .

*big boss panggil suruh makan maka dalam masa beberapa minit lagi lemak akan bertambah oyeah! T.T

No comments:

Post a Comment