Friday 9 March 2012

gudbye hommie, again :/

Assalamualaikum.
"Nanti bila pulak Kak Nor balik? Bulan 6? Lambat lagi laa ye, lagi 3 bulan baru jumpa balik". Sobss, tiap kali balik mesti ma mesti akan tanya aku soklan tu dan aku manusia yang ditanya ni start laa buat muka seposen, dalam hati tahan nak nangis. Rasa baru je Jumaat hari tu sampai rumah, tengok2 malam ni dah nak balik Kedah dah. Haisshhh, x boleh ke masa cuti tu lambat siket berjalan? uhukkk :( Cuti seminggu je ni satu benda pon x jalan tahu? Balik kolej ada apa je yang best? Harap kawan aje laa yang best huh.*ada kawan best tu kira untung tahu?* 


Ya Rabbi! Lagi 2 minggu dah nak exam sebenarnya tapi 1 habuk pon x study lagi. Apa ni Afifah? *tampar2 muka kasi sedar* Heh, bila balik rumah ni laa jadinya, buku entah ke mana, kerja menghadap benda alah ni je tiap2 masa. Jangan kata aku sorang je camtu, memang semua org pon cam aku kan? Haaa, x payah nak tipu laa, aku tahu! HAHA. Kalau sengih2 tu maknanya betol lettew.
24 Mac ni pulak dah start posting kat hospital. 3 minggu pertama aku ditempatkan di ward 4C a.k.a ward medical male. MALE ye di situ MALE. Ngeh3 gatai! Ala, bukan syok sangat pon jaga ward kaum adam ni sebenarnya, serious x syok pon. Yelah, tiap2 hari kena ngorat kat patient *ok, tipu* heh. Aku acah je, mana ada kena ngorat pon, aku je yang ngorat patient, #eh?. *ok, tipu lagi* bhahahaha! Habis ward 4C masuk CRW, pastu diikuti 5C then ward terakhir 4B. CRW tu ward jantung, 5C ward medical female, and ward 4B tu aku lupa ward apa hehe. Ok, serious x sabar nak masuk ward. Dah muak dah masuk kelas belajar je memanjang 3 bulan ni.
Memandangkan malam ni dah kena balik kolej, silalah cepat siket masa berlalu sebab aku x sabar nak cuti bulan 6 ni pulak hewhew. *tadi suruh masa lambat berlalu sekarang nak cepat pulak, keling betol!* Oh ya, aku x tahu laa bila pulak aku boleh update blog ni. Maybe tunggu cuti sem bulan 6 ni lah pulak ye. Bapak lama kan kan kan? Ok then, got to go! Bye encik blog! Mmmmuahhhh! <3
Salam.


No comments:

Post a Comment